Søk
Close this search box.

Kundesenter

På vårt web-baserte kundesenter kan du melde inn dine saker vedrørende ditt leieforhold hos oss.          

For å kunne yte deg bedre service, har vi etablert et servicetorg hvor du kan registrere saker, sjekke status på dine innmeldte saker og finne nyttig informasjon om bygget du leier i, herunder driftsmeldinger, kontaktinfo til eiendomsteamet, leietakerhåndbok, sikkerhetshåndbok m.m. 

Servicetorget vil gjøre oss bedre rustet til å håndtere dine henvendelser og gi oss en logg som er etterrettelig når det gjelder responstid og oppfølging.

Dine henvendelser til servicetorget vil bli fordelt til driftsansvarlig eller eiendomsansvarlig omgående og du vil få en bekreftelse pr. e-post når saken er avsluttet.

Vi oppfordrer alle våre leietakere om å registrere seg, slik at dere kan sende inn henvendelser til oss og vi kan nå ut med informasjon ved behov. 

Første gang du registrerer deg må du fylle ut et registreringsskjema her: https://servicetorg.no/velgbygg

For å registrere en ny sak, klikk på «Ny henvendelse». Skriv inn hva saken gjelder og trykk «Send ordre». 

For å se på tidligere innsendte saker og status på disse, kan du trykke på «Henvendelser».

Vi håper du får god nytte av vårt servicetorg!