Grand Hotel Oslo vant prisen Årets markedskampanje 2024

Grand Hotel Oslo vant prisen «Årets Markedskampanje 2024»

Vi gratulerer Grand Hotel Oslo med den prestisjetunge prisen «Årets markedskampanje 2024» under HSMAI Awards Norway, som fant sted på Grand Hotel 25. mars 2025! 

Prisen ble tildelt for hotellets imponerende markering av sitt 150-årsjubileum, der en spektakulær og gratis utendørskonsert sto i sentrum. Kampanjen viste en perfekt kombinasjon av historiefortelling, kreativitet og engasjement – og skapte uforglemmelige opplevelser for både gjester og publikum.

Juryens begrunnelse var:

Årets vinner har klart det mange snakker om, men få virkelig får til: å forene fortid og fremtid på en måte som føles både ekte og banebrytende. Kampanjen bygger på historiske røtter, men formidles med et uttrykk som peker fremover.

Ved å kombinere kunst, teknologi og fortelling skapte de en visuell og emosjonell opplevelse som engasjerte både gjester og publikum, og løftet merkevaren til et nytt nivå.

Vi gratulerer også den dyktige hotelldirektøren Camilla Lund Andersen på Karl Johan Hotel med finaleplassen i kategorien «Årets Hotelier 2024». Prisen deles ut til en leder som har utmerket seg spesielt det siste året, enten ved eksepsjonelt gode resultater i sin jobb eller har vært spesielt nytenkende i sin virksomhet og lederrolle.

HSMAI Awards er en årlig prisutdeling arrangert av Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI), en global organisasjon som jobber for å fremme innovasjon og utvikling innen hotell-, reiselivs- og eventbransjen. Prisene hedrer fremragende prestasjoner innen markedsføring, salg og ledelse i bransjen, og setter søkelys på de beste initiativene som bidrar til bærekraftig vekst og utvikling.

Her kan du se utdelingen av prisen «Årets Markedskampanje 2024»:

Andre nyheter